MARIJE VAN DER WERF

Een klacht kan voelen als een aanval, als zorgverlener doet u immers dag in dag uit uw uiterste best. Een klager heeft echter iets onplezierigs ervaren en wil zijn ongenoegen kenbaar maken. Het kan lastig zijn voor deze partijen om zonder tussenkomst dichter bij elkaar te komen. Doordat ik oprecht benieuwd ben naar het verhaal van beide partijen kan ik de brug vormen, waardoor partijen weer met elkaar in gesprek kunnen. Mijn inlevingsvermogen en het oog voor de belangen van beide partijen maken mijn interventies tot een succes.
Staan voor beide partijen, weten wat ze beweegt én gaan voor de beste oplossing van het probleem, dat is waar ik voor sta en ga. En dat iedere dag opnieuw. Om de beste kwaliteit te leveren, heb ik ervoor gekozen om mij als klachtenfunctionaris te specialiseren in de zorgsector voor zelfstandigen in de zorg en kleine praktijken.

Het vak van klachtenfunctionaris zit in de familie. Mijn moeder is al zo’n vijftien jaar klachtenfunctionaris in een ziekenhuis . Volgens haar zou ik er goed aan doen om mijn talent tot verbinden in te zetten. Vandaar dat ik afgelopen zomer eindelijk besloot om de opleiding tot klachtenfunctionaris te volgen. Ik heb deze opleiding bij Marga Timmers van Klachtenmanagement in de Zorg gevolgd. Voor een extra verdieping start ik in 2017 met een mediation opleiding.

Aangezien ik er alle begrip voor heb dat u het druk heeft en een klager ook vaak gebonden is aan kantooruren, vind ik het geen enkel punt om in de avonduren een afspraak te maken. Wilt u kennis maken met mij, neem dan gerust contact met me op via alle opties die vermeld staan bij het kopje contact.

Comments are closed